DDV in Incoterms za komercialiste

Namen seminarja je slušatelje seznaniti s pomenom DDV in mednarodnimi trgovinskimi klavzulami Incoterms ter njihovo uporabo v praksi. Pomembno je, da znamo pravilno poslovati s poslovnimi partnerji, še posebej, če poslujemo s tujino. Na seminarju boste imeli priložnost razrešiti morebitne dileme na omenjenih področjih.

Termin:

20.11.2015 – 9:00 do 14.00

Ljubljana

27.11.2015 – 9:00 do 14.00

Ljubljana

17.12.2015 – 9:00 do 14.00

Maribor

18.12.2015 – 9:00 do 14.00

Maribor

Namen seminarja

V okviru seminarja bo udeležencem predstavljen celoten pregled obdavčitve najbolj tipičnih primerov iz prakse, s katerimi se soočajo osebe javnega prava (javni zavodi, agencije, uradi, ministrstva, občine itd).

Pridružite se nam na celodnevnem praktičnem seminarju, kjer boste pridobili mnoge koristne informacije glede:

  • davčnih zavezancev v javnem sektorju
  • oproščenih in obdavčenih dejavnosti
  • novih pojasnil FURS-a in sodnih praks
  • najpogostejših napak
  • odbitka DDV v javnem sektorju
  • nepremičnin in uporabe obrnjene davčne obveznosti po 76. členu ZDDV-1
  • prepovedi sklepanja pogodb v javnem sektorju
  • prepoznavanja poslovnega partnerja
  • kdaj je treba obračunati DDV po sistemu samoobdavčitve in kdaj ne ter evidentiranje
  • in drugih aktualnih vprašanj.

Potek seminarja

  • 09.00 – 09.15 Dobrodošlica ob kavi
  • 09.00 – 11.00 Predavanje I. del (Vse o DDV)
  • 11.00 – 12.00 Odmor za kosilo in priložnost za druženje
  • 12.00 – 14.00 Predavanje II. del (Vse o klavzulah Incoterms 2010)

Iz programa seminarja

1. KAJ MORA KOMERCIALIST VEDETI O DDV?

Prepoznavanje poslovnih partnerjev:

  • zakaj je to pomembno?
  • kdo je davčni zavezanec?
  • ali potrebujem njegovo davčno številko?
  • kaj če je naročnik občina ali javno zavod?
  • kaj če je poslovni partner tujec?

Da bi bila izdaja računa pravočasna in pravilna:

  • kdaj mora biti račun izdan in zakaj je to pomembno?
  • kateri so elementi, ki jih je treba na račun obvezno dopisati?
  • kaj mora biti navedeno že v sami pogodbi in zakaj je to pomembno?
  • oblike računov (papirnati ali elektronski)
  • kaj je treba še posebej paziti pri izdajanju računov v tujino?

Mednarodno poslovanje z blagom in storitvami:

  • zakaj je poznavanje Incoterms klavzul pomembno za DDV?
  • kateri državi pripada DDV in kako to ugotoviti?

2. KAJ MORA KOMERCIALIST VEDETI O KLAVZULAH INCOTERMS 2010

  • Zakaj so nastale in kaj so trgovinske klavzule Incoterms?
  • Zakaj je z njimi mednarodno poslovanje bolj varno?
  • Zakaj to niso transportne klavzule?
  • Pregled vseh klavzul – obveznosti prodajalca in kupca
  • Transportno pravni vidik Incoterms skozi primere
  • Pregled štirih najpogosteje uporabljenih klavzul v praksi (EXW, CPT, FOB, DAP). Prilagodili se bomo tudi potrebam udeležencev!

Predavatelj/i

Aleksandra Heinzer, univ. dipl. upr. org., je kot davčna svetovalka specializirana predvsem za področje DDV, osebne obdavčitve, davčne postopke ter druge posebne upravne postopke. Je avtorica številnih strokovnih člankov, soavtorica priročnika “Pravnik v podjetju” in on-line priročnika “Vzorci aktualnih pogodb” ter velike uspešnice – priročnika “DDV zakon – pravilnik – komentar – pojasnila – praktični primeri”. Pripravlja tudi različne tečaje in množično obiskane strokovne seminarje s področja DDV.

Matej Poljanec, univ. dipl. inž. prometa, je izkušen strokovnjak s 15-letnimi izkušnjami na področju transporta, logistike in špedicije. Sodeloval je s podjetji, kot so Schenker, Maersk, Line, TNT Express Worldwide. Imenovan je v naziv predavatelja v programu Logistično inženirstvo ter predava strokovne predmeta Špedicija in transportno zavarovanje ter Logistika notranjega transporta in skladiščenja.

Kotizacija

Kotizacija za seminar znaša 170,00€ + DDV (207,40 € z DDV) ter vključuje strokovno gradivo in okrepčilo med odmori. Kotizacija s popustom znaša 130,00€ + DDV (158,60 € z DDV)*Kotizacija s popustom: naročniki naših strokovnih spletnih portalov, on-line priročnikov ter on-line vestnikov imate ob prijavi na seminar popust.

Na seminar se lahko prijavite na naši spletni strani ali pa nam izpolnjeno prijavnico pošljite po pošti ali faksu. Po uspešni prijavi boste prejeli e-potrdilo. Na podlagi prejete prijave vam bomo poslali predračun, ki ga poravnate v navedenem plačilnem roku oz. najkasneje do datuma seminarja. Za proračunske porabnike velja podaljšan rok plačila. Aktivnim naročnikom naših strokovnih produktov, bomo navedeni popust obračunali med obdelavo naročila v naročniškem oddelku. Popust v tem trenutku na obvestilu o prijavi, ki ga boste prejeli po e-pošti, še NI obračunan. Račun vam bomo poslali po pošti po izvedenem seminarju.

Odpoved mora biti pisna in najmanj 3 dni pred datumom dogodka. Pri neudeležbi brez pisne odjave do dneva izvedbe, kotizacije ne vračamo. Plačilo je pogoj za udeležbo.

Splošni pogoji

Prijave na seminar sprejemamo do 3 dni pred datumom seminarja oziroma do zapolnitve mest. Zadnji rok za odjavo udeležbe je 3 dni pred datumom seminarja.

Odpoved mora biti pisna in najmanj 3 dni pred datumom dogodka. Pri neudeležbi brez pisne odjave do dneva izvedbe, kotizacije ne vračamo. Plačilo je pogoj za udeležbo.

Posted in seminarji in izobraževanje and tagged , .